Invik & Co. AB lanserar modernfinans.com

Invik & Co. AB lanserar nu sin nya finansiella hemsida www.modernfinans.com. Hemsidan samlar samtliga Inviks bolag med verksamhet inom bank och försäkring. Via modernfinans.com länkas man till enkla spar- och försäkringsprodukter med låga avgifter som riktas till den breda allmänheten. Alternativt länkas man till mer kvali-ficerade finansiella produkter inom aktiehandel, kapitalförvaltning samt försäkring.

Via modernfinans.com kan man fondspara med låga avgifter hos modernafonder.com. Följande indexfonder erbjuds:

-Sverige Topp 30 - aktieindexfond
-Sverige Obligation - lång ränteindexfond
-Sverige Ränta - kort ränteindexfond

Via modernfinans.com kan man teckna försäkringar med låga avgifter hos netviq.se. Följande försäkringar erbjuds:

-Hemförsäkring
-Villaförsäkring
-Fritidshusförsäkring

Via modernfinans.com kan man även länkas till:

-Försäkrings AB Atlantica
-Fondkommissionären Fischer & Partners Fondkommission AB
-Kapitalförvaltaren Modern Privat Kapitalförvaltning MPK AB
-Privatbanken Banque Invik S.A.

- Med denna första gemensamma hemsida för de verksamma bolagen inom Inviks bank- och försäkringsverksamhet har modernfinans.com etablerats för att kunna erbjuda både enkla och kvalificerade tjänster till den svenska privatmarknaden, säger Thomas Jönsson vVD i Invik & Co. AB.

Kontakt:
Thomas Jönsson Telefon: 08-562 000 20