Nokia ja Mobilcom Austria ottavat käyttöön uuden ekstranet-ratkaisun yritysten väliseen kauppaan

Nokia Networks on kehittänyt itävaltalaiselle Mobilcom Austrialle uuden Internet-pohjaisen ratkaisun, jonka avulla Mobilcom Austria voi tilata Nokian tietoliikenneverkkotuotteita sähköisesti. Mobilcom Austria ottaa ratkaisun käyttöön ensimmäisenä Nokian asiakkaista.

Nokian palvelun avulla Mobilcom Austrian työntekijät saavat ekstranet-yhteyden Nokia Online Services -palveluun, jonka kautta he voivat tilata Nokian tukiasematuotteita. Yritykset aikovat laajentaa ratkaisua myös muihin Nokian tuotteisiin.

Ratkaisuun kuuluu tiedonsiirron lisäksi myös verkkoelementtien konfigurointi ja automaattinen maksujärjestelmä. Ratkaisun avulla Mobilcom Austria pääsee Nokian tuotekatalogin tietoihin, voi määritellä tuotteelle haluamansa konfiguroinnin ja tehdä tilauksen suoraan Nokian järjestelmään. Ratkaisu nopeuttaa tilausten tekoa ja varmistaa tilaustietojen oikeellisuuden.

Mobilcom Austria on Itävallan johtava matkapuhelinoperaattori. Sen verkossa on yli 2,5 miljoonaa tilaajaa.

Lisätietoja antaa:

Nokia Networks