Nokia julkistaa mCreate(TM)-ratkaisun

Nokia Networks julkistaa tänään Nokia mCreate(TM)-ratkaisun, joka toimii palvelualustana niin nykyisissä GSM- ja GPRS-verkoissa kuin tulevissa kolmannen sukupolven matkapuhelinverkoissakin. Nokia mCreate(TM)-ratkaisu rakentuu Nokian omista tuotteista sekä niitä täydentävistä kolmannen osapuolten palvelualustoista. Toimitusten odotetaan alkavan tämän vuoden toisella puoliskolla.

Nokia mCreate(TM)-ratkaisu tukee etukäteen maksettavia GPRS-palveluita (GPRS Prepaid) ja kolmannen sukupolvelun matkapuhelinverkoissa käytettävää avointa palveluarkkitehtuuria (Open Service Architecture – OSA). Se mahdollistaa katkeamattoman palvelunkehitysympäristön nykyisestä GSM-verkkoteknologiasta kolmannen sukupolven matkapuhelinteknologiaan.

Telcordia Technologies alkaa tarjota Camel 3 -älyverkkoalustojaan osana Nokian mCreate-ratkaisua. Telcordian kanssa tehty sopimus tukee Nokian strategiaa, jonka mukaan Nokia kehittää yhteistyössä kolmansien osapuolten kanssa huippuluokan palveluratkaisuja operaattoriasiakkaille.

Telcordia Technologies (www.telcordia.com) tarjoaa verkonhallintajärjestelmiä, verkko-ohjelmistoja ja erilaisia konsultointipalveluita tietoliikennealan yrityksille. Sen palveluksessa on yli 7000 työntekijää. Pääkonttori sijaitsee Morristownissa New Jerseyssä.

Lisätietoja antaa:

Viestintäosasto