Amerin kotisivuille indeksi kuvaamaan urheiluvälineyritysten markkina-arvon kehitystä

Amer on kehittänyt kotisivulleen Sports General Indexin (SGI), jolla seurataan urheiluvälineyritysten markkina-arvon kehittymistä verrattuna Dow Jonesiin (Dow Jones Industrial Average) ja Helsingin Pörssin portfolioindeksiin. SGI löytyy Amerin kotisivulta www.amer.fi talousinformaation ja sijoittajainformaation kautta tai suoraan osoitteesta www.amer.fi/fi/f_index.html. Indeksin avulla voi helposti seurata Amerin markkina-arvon kehitystä suhteessa muihin vertailtavien urheiluvälineyritysten kehitykseen.

SGI on alan yleisindeksi, joka sisältää seuraavien yhtiöiden kehityksen: Amer, Callaway, Rossignol, K2, Rawlings, Nike, Reebok, Fila, Adidas-Salomon, Sports Authority, Venator ja Head. Indeksiin ei ole sisällytetty yksityisiä yrityksiä tai yhtiöitä, jotka ovat osa suurempaa yrityskokonaisuutta.

Amerin kotisivuilla on esillä myös SGI:n alaindeksi Sports Equipment Index (SEI), joka kuvaa lähinnä urheiluvälineteollisuudessa toimivien yritysten kehitystä. Siihen kuuluvat edellä mainituista Amer, Callaway, Rawlings, Rossignol, K2 ja Head.

Amer-yhtymä Oyj

Tea Saari