Nokia toimittaa laajakaistaverkon Fujian Telecomille Kiinaan

Nokia toimittaa D50e laajakaistaratkaisun Fujian Telecomille Kiinaan. Fujian Telecom on uusi asiakas Nokialle.

Nopeat Internet-yhteydet mahdollistava verkko toimitetaan Etelä-Kiinassa sijaitsevan Fujianin maakunnan viiteen suurimpaan kaupunkiin ja alueelliseen keskukseen. Yksi näistä on Fuzhou, maakunnan pääkaupunki ja alueen kulttuuri- ja talouskeskus, jossa on yli 2 miljoonaa asukasta.

Nokia D50e on joustava, kaksivaiheinen asynkroniseen toimintaan perustuva DSLAM (Digital Subscriber Access Line Multiplexer) -järjestelmäalusta, jonka avulla operaattorit pystyvät tarjoamaan asiakkailleen kattavan joukon huippuluokan DSL-palveluita jopa 8 megabitin sekuntinopeudella, nykyistä verkkokapasiteettia hyödyntäen. Yhdessä Nokian muiden Internet-tuotteiden kanssa Nokia D50e mahdollistaa optimaalisen laajakaistaisen DSL-yhteyden.

Nokia on Kiinan johtavia tietoliikennetoimittajia. Nokialla on Kiinassa yli 20 myyntitoimistoa, kahdeksan yhteisyritystä ja tuotekehitysyksikkö. Henkilöstömäärä on yli 5500.

Lisätietoja:

Nokia Networks