Nokia lanseeraa NetAct (TM) Traffican GPRS-verkon seurantaan

Nokia on lanseerannut GPRS-verkon seurantaan tarkoitetun työkalun. Nokian NetAct (TM) Traffica -työkalu on tarkoitettu pakettikytkentäisen GPRS-verkon reaaliaikaiseen seurantaan. NetAct (TM) Traffica mahdollistaa ongelman nopean paikallistamisen verkossa ja sen välittömän korjaamisen.

"Nokian NetAct (TM) Traffica vie reaaliaikaisen GPRS-verkkoseurannan aivan uudelle tasolle. Tämä dynaaminen työkalu tarjoaa tehokkaan keinon vian paikallistamiseen ja palvelun käytön analysointiin niin teknisesti kuin liiketoiminnankin kannalta", sanoo johtaja Jorma Häkkinen Nokia Networksistä.

Lisäksi NetAct (TM) Traffican työkalun avulla on mahdollista koota yksityiskohtaisia raportteja verkon puheluista. Matkapuhelinoperaattori pystyy esim. helposti selvittämään miksi soittoyritykset jollakin tietyllä alueella tiettynä aikana eivät ole onnistuneet ja näin nopeammin vastaamaan asiakkaiden vikailmoituksiin.

GPRS-verkoille tarkoitettu Nokian NetAct (TM)Traffica täydentää jo olemassaolevaa Nokian Traffica-ratkaisua kiinteille ja GSM-verkoille. NetAct (TM) Traffica 3G-verkoille tulee markkinoille ensi vuoden alkupuolella.

Nokia on johtava langattoman tulevaisuuden rakentaja. Kokemus ja innovatiivisuus sekä käyttäjä-ystävälliset tuotteet ja turvalliset ratkaisut ovat tehneet yhtiöstä maailman suurimman matka-puhelinvalmistajan ja yhden johtavista matkapuhelin-, laajakaista- ja IP-verkkojen toimittajista. Nokian tavoitteena on parantaa yritysten tehokkuutta ja rikastuttaa ihmisten jokapäiväistä elämää yhdistämällä langattomuuden edut Internetiin. Nokialla on laaja omistajapohja, ja sen osake on listattu kuudessa pörssissä.

Lisätietoja antaa:

Nokia Networks