Suunnolta purjehdukseen erikoistunut urheiluinstrumentti M9

Suunto tuo markkinoille ensimmäisen uuden sukupolven lajikohtaisen tuotteen. Suunto M9 on urheiluinstrumentti, joka on tarkoitettu aktiivipurjehtijoille.

M9 on hyvä esimerkki yhtiön teknisesti edistyksellisistä tuotteista, joiden avulla käyttäjä pystyy parantamaan suoritustaan. Suunto on panostanut voimakkaasti tutkimus- ja tuotekehitykseen. Suunto M9:ä edustaa edistyksellisintä kilpapurjehdustuotetta, jota seuraa kokonainen veneilyyn suunnattu M-tuotesarja.

Uudessa tuotteessa purjehdus- ja navigointidata on aina mukana ja helposti käytettävissä. Se tarjoaa tilannekohtaista tietoa, jotta käyttäjä voi keskittyä paremmin urheilusuoritukseensa ja tehdä purjehduksessa oikeita päätöksiä. M9:n avulla voi analysoida esim. omaa purjehdussuoritusta. Purjehduksen aikana tallennettu tieto siirretään M9:stä tietokoneelle Suunnon Sail Manager -ohjelmalla, jonka avulla purjehdusta voi analysoida myös jälkikäteen. Purjehtijat voivat lisäksi jakaa keräämäänsä tietoa muiden M9 -käyttäjien kanssa osoitteessa SuuntoSports.com.
Amer Sports Onen kippari Grant Dalton testaa parhaillaan M9:ä vaativissa oloissa Volvo Ocean Race -maailmanympäripurjehduksessa, johon Amer Sportsin kaksi kilpavenettä osallistuu. M9 tulee markkinoille maailmanlaajuisesti ensi keväänä.

Amer Sports on yksi maailman johtavista urheiluvälinevalmistajista, joka tunnetaan globaaleista tuotemerkeistään: Wilson, Atomic ja Suunto. Toiminnan kulmakivinä on kansainväliset merkkituotteet, aktiiviharrastajille suunnatut suoritusta parantavat välineet ja monipuolinen lajivalikoima.

Amer-yhtymä Oyj
Tea Saari