Suunto tuo markkinoille henkilökohtaisen golfinstrumentin

"Kaikkien Suunnon urheilutuotteiden tarkoituksena on antaa kaikille liikunnan harrastajille syvempää ymmärrystä lajistaan, parantaa urheilusuoritusta ja tehdä liikkumisesta entistä antoisampaa", kertoo Suunnon toimitusjohtaja Dan Colliander.

Suunto G9 -rannetietokoneen mukana tulee kannettava laturi ja Golf Manager ohjelmisto-CD, jonka avulla voi siirtää ja tallentaa lokitiedostoja Suunto G9:stä tietokoneelle. Suunto G9:n yhtenä ominaisuutena on myös "Dual Golf Bag"- toiminto, jonka avulla golfaaja voi syöttää ja hallita kahden eri golfmailasetin ominaisuuksia.

Suunto G9:n huippuluokan GPS-teknologia voidaan yhdistää golfkenttään antamaan golfaajalle arvokasta etäisyys- ja pelattavuustietoa. Golfkentän pelattavuustiedot voidaan syöttää Suunto G9:een eri tavoin: golfkentän tietokonejärjestelmän kautta, internetverkon datayhteyksien kautta tai paikan päällä manuaalisesti.

Suunto G9:n lisätoimintoja ovat kello, barometri, lämpömittari, korkeusmittari sekä 3D-digitaalinen kompassi. Toimitukset jälleenmyyjille alkavat kesällä 2002.

Lisätietoja: Suunto Oy, Valimotie 7, 01510 Vantaa, sähköposti: tiina.tahkolahti@suunto.com, puh. (09) 875 870, faksi: (09) 875 87 301, www.suunto.com