ARVOPAPERIMARKKINALAIN 2 LUVUN 9 §:N MUKAINEN ILMOITUS

JMC Finance Oy:n, Teknoventure Oy:n, Eqvitech Partners Oy:n, näiden hallinnoimien rahastojen sekä Jorma Terentjeffin (jäljempänä "Ilmoittajat") osuudet Incap Oyj:n äänimäärästä ja osakepääomasta tulevat 1.3.2002 allekirjoitetun sopimuksen perusteella ja sen toteutuessa ylittämään 10 % (JMC Finance Oy:n ja Jorma Terentjeffin osalta) ja 5 % (Teknoventure Oy:n ja Eqvitech Oy:n osalta). Arvopaperimarkkinalain 2 luvun 9 §:n mukaisesti ilmoitetaan seuraavat tiedot.

1.Kohdeyhtiön nimi

Incap Oyj, Y-tunnus 0608849-6.

2.Ajankohta, jolloin omistusosuus on muuttunut

1.3.2002.

3.Osuus Incap Oyj:n äänimäärästä ja osakepääomasta

Incap Oyj:n hallitus ja JMC Tools Oy:n hallitus ovat 1.3.2002 hyväksyneet yhdistymissopimuksen, jolla yhtiöiden liiketoiminnot yhdistetään 3.1.2002 tehdyn aiesopimuksen mukaisesti. Yhdistyminen toteutetaan osakevaihtona siten, että Incap tarjoutuu hankkimaan omistukseensa JMC Tools Oy:n koko osakekannan JMC:n nykyisiltä osakkeenomistajilta ja vastikkeena laskee liikkeeseen uusia osakkeitaan JMC:n osakkeenomistajille. Yhdistymissopimuksen mukaan osakevaihdon vaihtosuhde määräytyy siten, että JMC Tools Oy:n omistajien osuus yhdistetyn yhtiön osakkeista ja äänimäärästä on n. 70 %. Ilmoittajat ovat kukin osana sopimusta sitoutuneet merkitsemään Incap Oyj:n liikkeelle laskettavat heille osakevaihdossa vastikkeena tulevat osakkeet.

Arvopaperimarkkinalain 2 luvun 9 §:n mukaisesti ilmoitamme, että toteutuessaan sopimus johtaa siihen, että Ilmoittajien osuudet Incap Oyj:ssa tulevat ylittämään 10 % (JMC Finance ja Jorma Terentjeff) ja 5 % (Teknoventure Oy ja Eqvitech Oy) Incap Oyj:n osakkeiden äänimäärästä ja osakepääomasta. Ilmoittajien omistusosuudet sopimuksen toteutumisen jälkeen olisivat seuraavat:

Osakkeenomistaja Osakkeiden Osuus osuus
lukumäärä osakepääomasta äänimäärästä