Telia Mobile Finland valitsi Nokian multimediaviesti- ja laskutusratkaisut

Nokia toimittaa multimediaratkaisun (MMS) ja laskutusratkaisun Telia Mobile Finlandille Suomeen.

Multimediaratkaisu on jo otettu käyttöön. Nokian toimittamaan ratkaisuun kuuluvat Nokia MMSC -multimediaviestikeskus, Nokia Multimedia Terminal Gateway- ja Nokia WAP Gateway -yhdyskäytävät sekä Nokia Profiler -palvelin.

Lisäksi Nokia toimittaa ratkaisuun liittyvät käyttöönotto-, integrointi- ja ylläpitopalvelut.

Nokia Multimedia Messaging -ratkaisu mahdollistaa Telia Mobile Finlandin asiakkaille edistykselliset MMS-viestipalvelut. Viesteihin voi yhdistää tekstiä, kuvia, grafikkaa, ääntä ja audiopätkiä. Nokian Multimedia Terminal Gateway -yhdyskäytävän avulla MMS-puhelimesta voi lähettää MMS-viestin myös sellaiseen matkapuhelimeen, jossa ei ole multimediaominaisuuksia.

Nokia Charging Center on MMS-viestien, lyhytsanomien, GPRS-palveluiden sekä muiden datapalveluiden, kuten sisällön latauspalveluiden, laskutukseen sopiva ratkaisu. Nokia Charging Center sopii sekä etukäteen ja jälkikäteen maksettavien palveuiden laskutukseen.

Nokialla on pitkä kokemus multimediaviestiratkaisuista. Sillä on yli 40 MMS-asiakasta ja  multimediaratkaisuja otetaan koko ajan lisää käyttöön. Multimediaviestit ovat tämän päivän palveluita matkapuhelinasiakkaille.

Nokia on johtava langattoman tulevaisuuden rakentaja. Kokemus ja innovatiivisuus sekä käyttäjä-ystävälliset tuotteet ja turvalliset ratkaisut ovat tehneet yhtiöstä maailman suurimman matka-puhelinvalmistajan ja yhden johtavista matkapuhelin-, laajakaista- ja IP-verkkojen toimittajista. Nokian tavoitteena on parantaa yritysten tehokkuutta ja rikastuttaa ihmisten jokapäiväistä elämää yhdistämällä langattomuuden edut Internetiin. Nokialla on laaja omistajapohja, ja sen osake on listattu kuudessa pörssissä.

Lisätietoja:

Nokia Networks