Telenor med enklere og raskere bredbånd til småbedrifter

Med de nye produktene ADSL Premium og ADSL Proff lanserer Telenor et bredbåndstilbud som er skreddersydd småbedriftsmarkedet. Nye tilleggstjenester gir større valgfrihet, samtidig som hastighetene er økt.  Produktene vil dekke alt fra de enkleste behov for internettaksess, til mer avanserte kunders ønske om å benytte bredbånd til webtjenester, som nettbutikk og hjemmekontorløsning. Alle løsningene har innebygd sikkerhetsfunksjonalitet som gir trygg bruk for bedriften.

"Vi har lyttet til småbedriftene og kartlagt deres behov for bredbåndsløsninger. Vi kan nå tilby ADSL-løsninger som er tilpasset dette markedets krav til enkelhet, valgfrihet og kostnadseffektivitet," sier Anders Hauglie-Hanssen, Telenors direktør for kommunikasjonstjenester til bedriftsmarkedet

Med de nye ADSL-produktene reduserer Telenor sine priser med opptil 29 prosent. ADSL Premium er den nye inngangsbilletten til bredbåndsmarkedet, med 640/256 kbps til 1090 kroner per måned. ADSL Proff gir kunden ytterligere funksjonalitet, blant annet ved å gi mulighet for egne tjenester mot Internett. Dette kan være egen nettbutikk, web-server eller hjemmekontorløsning. Løsningene leveres som en komplett pakke, med ADSL-linjen ferdig installert av montør.

For mer informasjon, kontakt:
Eirik Øiestad, informasjonssjef Telenor Business Solutions
Tlf. 47 90 10 00, e-post: eirik.oiestad@telenor.com

Bjørn Lydersen, produktgruppesjef internettaksess:
Tlf. 47 900 888, e-post:  bjorn.lydersen@telenor.com

En pristabell er vedlagt i pdf-format.

ADSL-priser