AND MAAKT VOORTVARENDE START

De verbetering in het resultaat weerspiegelt de effecten van de eind vorig jaar genomen maatregelen inzake structurele kostenbesparingen. Zo werd de vestiging in Ierland gesloten en zijn er interne maatregelen genomen om processen in de organisatie beter te beheersen.

Met de gunstige ontwikkeling in het eerste kwartaal is een belangrijke stap gezet naar de realisering van het verwachte operationele jaarresultaat ad EURO 1 miljoen.

Het operationele resultaat voor heel 2003 zal naar verwachting uitkomen op EURO 0,85 per aandeel. Bij de bepaling van de resultaten per aandeel is uitgegaan van het huidige uitstaande kapitaal.

Het Bestuur streeft ernaar de jaarrekening 2002 inclusief accountantscontrole binnenkort af te ronden. In dit kader zal er medio juni een Algemene Vergadering van Aandeelhouders worden uitgeschreven. Tevens zijn wij in overleg met alle relevante partijen om de claimemissie voor de aflossing van de lange termijn schuld te realiseren. Zoals reeds gecommuniceerd in het persbericht dd. 17 october 2002 zijn de afspraken met Roosland terzake dat de aflossing voor 30 juni dient plaats te vinden.