Telenor Mobil relanserer djuice® for ungdom

Lanseringen av djuice-abonnementet i Norge er en nyskaping i Norden ved at Telenor får felles merkenavn for sin mobilsatsing i ungdomssegmentet i Sverige og Norge. Dette gjør at man kan ta ut skala-fordeler både teknisk, produktmessig og markedsføringsmessig mellom de to landene.

- djuice er et abonnementet spesielt tilrettelagt for yngre mobilbrukere, og blir markedets mest komplette abonnement for ungdom, sier lederen for Telenor Mobils ungdomssatsing, Per Christian Andersen. - Vi sikrer konkurransedyktighet ved lave og forenklede priser på tale og SMS. Samtidig legger vi inn en omfattende ekstra pakke med bl.a. et antall gratis bildemeldinger (MMS), javaspill og én måneds fri bruk av wap. Denne ekstra pakken er inkludert i begge djuice abonnementene.  For kontantkort-kundene vil man også alltid få 15 prosent ekstra ringetid  ved å lade ringekontoen med SMS og mobilhandel , sier Per Christian Andersen.

djuice-kundene vil finne spesielle tilbud, nyheter og oppdateringer knyttet til djuice-abonnementet på djuice.no.

- Vi har sett hvordan mobiltelefoni har utviklet seg blant unge mennesker og at mobilen idag fungere som en nødvendig "digital tjener og organisator" for å koordinere jobb, fritid og sosialt nettverk.  - Vi vil med nye djuice som første mobil operatør integrere tale tjenester med andre digitale tjenester tilpasset den livsfase og livsstil som unge norske forbrukere er i, sier Per-Christian Andersen

For ytterligere informasjon:
Sigurd Sandvin, informasjonssjef i Telenor Mobil, tlf. 905 21 100
Per Christian Andersen, leder for Telenor Mobils ungdomssatsing, tlf. 913 82 643