AND PATENTEERT HAAR UNIEKE INTEGRATIE-TECHNOLOGIE

Hiermee legt de onderneming de basis voor commerciële successen van haar nieuwe diensten GeoAccess and GeoSource. 'De techniek stelt ons in staat sneller en flexibeler in te spelen op klantenwensen en daarmee de concur­rentie een stap voor te blijven' aldus Maarten Oldenhof, sinds november 2002 de CEO van het bedrijf. 'Dit geldt zowel voor het beschikbaar maken van onze diensten via het internet  via GeoAccess (AND's XML WebServices) als GeoSource (de aangeboden outsourcings activi­teiten). Zo heeft AND inmiddels haar online diensten aangesloten op de distributie-platformen van toonaangevende bedrijven als Siebel en BEA Systems.

Een ander belangrijk voordeel van de gebruikte technologie is de tijdsbe­spa­ring bij het onderhouden en uitbreiden van de databases met gegevens die uit verschil­lende bronnen worden betrokken. De groei en herontwikkeling van steden alsmede de uitbreiding van het landelijke wegennet zorgen ervoor dat de onderneming zich omvangrijke inspanningen moet getroosten om haar databases up-to-date te houden.

'UCP zorgt voor een tijdsbesparing van zo'n 30% bij het integreren van nieuwe gegevens in onze 'Road Database', legt Maarten Oldenhof uit. 'Wellicht nog belangrijker voor onze klanten is het feit dat AND met deze technologie in staat is het best beschikbare netwerk en snellere updates aan te bieden. Hierdoor kunnen wij onze 18,5 miljoen kilometer wegen en 1,4 miljard adressen in onze bestan­den beter integreren met externe databestanden. 'U zich voorstellen hoe blij wij zijn met deze door­braak' zo stelt hij.

Einde bericht