Ændring i bestyrelsen i Brødrene Hartmann A/S

Vi henviser til vores Årsrapport 2003, som blev tilsendt Fondsbørsen den 22. marts 2004, hvori vi oplyser, at bestyrelsesformand direktør Mogens Petersen efter 19 år i Hartmanns bestyrelse ønsker at træde tilbage ved udløbet af valgperioden, som er i forbindelse med den
kommende generalforsamling den 15. april 2004.

Bestyrelsen foreslår valg af koncerndirektør Lars Rasmussen, Coloplast A/S på baggrund af hans mangeårige internationale ledelseserfaring og hans indgående kendskab til produktion.

Lars Rasmussen er 45 år, uddannet akademiingeniør i 1986 og E*MBA, SIMI Scandinavian International Management Institute i 1995. Lars Rasmussen har været i Coloplast A/S siden 1988, hvor han bl.a. har været fabrikschef og divisionsdirektør, inden han blev koncerndirektør i 2000 med ansvar for forskning, produktudvikling, teknologi og produktion.

Lars Rasmussen er næstformand i bestyrelsen for Bie & Berntsen A-S, medlem af bestyrelsen for LM Glasfiber Holding A/S og Medicon Valley Academy F.m.b.A.

Som tidligere nævnt har bestyrelsen til hensigt at udpege direktør Bjarne Eriksen til ny formand. Bjarne Eriksen har været i Hartmanns bestyrelse i 5 år.

BRØDRENE HARTMANN A/S

Mogens Petersen                     Asger Domino
Bestyrelsesformand                 Administrerende direktør

Denne pressemeddelelse kan downloades her:

Pressemeddelelse (PDF)