M1 on valinnut Nokian toimittamaan 3G-verkkolaajennuksen Singaporeen

Sopimus on jatkoa M1:n WCDMA-verkon kahden ensimmäisen vaiheen valmistumiselle

Singaporelainen matkapuhelinoperaattori M1 on valinnut Nokian sen WCDMA 3G -verkon kolmannen vaiheen toimittajaksi. Toimitusten myötä 3G-verkko tulee kattamaan koko saaren.

Kolmannen vaiheen WCDMA 3G-verkkotoimitukset aloitetaan välittömästi ja verkko on valmis vuoden 2004 toisella puoliskolla.

Nokia toimittaa M1:lle WCDMA-verkkolaitteita ja -palveluita, joita ovat radioverkko-ohjaimet, WCDMA Indoor Supreme -tukiasemat, Outdoor Supreme -tukiasemat, TripleMode -tukiasemat sekä MetroSite-tukiasemat. Lisäksi Nokian toimituksiin kuuluvat projektin hallinta-, käyttöönotto- ja verkon optimointipalvelut, jotka toteutetaan Nokia NetAct(TM) -verkon ja palvelujen hallintaratkaisulla.

Nokia on johtava langattoman viestinnän yritys, joka pyrkii edistämään langattoman teollisuudenalan kasvua ja kestävää kehitystä. Sen tavoitteena on helpottaa ihmisten arkea tarjoamalla helppokäyttöisiä ja turvallisia tuotteita ja ratkaisuja, kuten matkapuhelimia, kuvaviestintä-, peli- ja mediasovelluksia sekä operaattoreille ja yrityksille suunnattuja ratkaisuja. Nokialla on laaja omistajapohja, ja sen osake on listattu viidessä pörssissä.

Lisätietoja lehdistölle:

Nokia, Networks