Sommertilbud fra Telenor: lad for 500 - ring og send sms for 1000

"Sommertiden er selve mobilhøytiden for mange. Telenors kontantkortkunder får nå muligheten til å fortelle dobbelt så mye om hva man opplever i sommer - enten man snakker, sender tekstmeldinger eller sender bilder med mobilen," sier Olav Henrik Kjorstad, direktør for Mobil i Privatmarkedet.

Telenor tilbyr lading av kontantabonnement med MobilHandel (via tekstmelding), i minibank og på internett, i tillegg til tradisjonelle ladekort som kjøpes i butikken. Lading med MobilHandel fungerer også fra utlandet, slik at man slipper å bekymre seg for å få tom konto mens man er på ferie. Sommertilbudet gjelder uansett lademetode, men forutsetter at selve ladingen foregår i juli og august.

"Lading for en 500-lapp gir en bonus tilsvarende to hundre bildemeldinger, mer enn syv hundre tekstmeldinger eller to til fire timers sammenhengende taletid i Norge. Selv de som har mest på hjertet burde kunne nyte godt av dette," sier Kjorstad.

Kunder som lader med MobilHandel får fra før av 15 prosent ekstra i forhold til det man betaler, med unntak av 500-kronersladinger i denne kampanjeperioden. I tillegg har Telenor Mobils kunder fri bruk av bildemeldinger og mobilt Internett (wap over gprs) i helgene i juli. Kundeservice 09000 kan hjelpe kunder med informasjon om dette døgnet rundt - også i sommerferien.

Ladetilbudet gjelder kunder med abonnementene djuice kontant og RingKontant, og gjelder når man lader for 500 kroner fra 1. juli til og med 31. august. Eventuell tilbakebetaling av ringebeløp er oppad begrenset til det resterende av den summen kunden har innbetalt.

For ytterligere informasjon, vennligst kontakt:
Esben Tuman Johnsen, informasjonssjef i Telenor Norge, tlf.: 905 08 400