Nokia Connect eRefill mahdollistaa Wataniyan W-Charger Service -palvelun Kuwaitissa

Kuwaitilainen matkapuhelinoperaattori Wataniya Telecom on avannut W-Charger Service -palvelun, joka perustuu Nokia Connect eRefill -ratkaisuun. Palvelun avulla Wataniyan asiakkaat voivat vaivattomasti ladata lisää saldoa prepaid-tililleen.

Nokia on toimittanut Wataniyalle Nokia Connect eRefill -ratkaisun, joka helpottaa lisäpuheajan lataamista prepaid-asiakkaille ja tuo merkittäviä kustannussäästöjä operaattorille verrattuna latausseteleiden käyttöön. Kokonaisratkaisuun kuuluvat myös järjestelmäintegraatiopalvelut.

Wataniyan W-Charger Service -palvelussa käytetään kahta Nokia Connect eRefill -ratkaisun toiminnallisuutta: saldon lataamisen tekstiviestillä mahdollistavaa SMS Recharge -toimintoa sekä Balance Transfer -toimintoa, jonka avulla ennalta maksanut prepaid-asiakas voi siirtää saldoa omalta tililtään toisen käyttäjän prepaid-tilille. Wataniya on jo perustanut jälleenmyyjäkanavan, joka tekee puheajan lataamisen tekstiviestillä helpoksi. Nokian Connect eRefill -ratkaisun kustannustehokkuuden ansiosta Wataniyan asiakkaat voivat ladata puheaikaa myös pieniä määriä, mikä osaltaan lisää matkapuhelinpalveluiden käyttäjäystävällisyyttä.

Wataniya Telecom toimii Kuwaitissa, Irakissa, Tunisiassa ja Algeriassa ja sillä on yli 3,5 miljoonaa asiakasta.

Nokia on johtava langattoman viestinnän yritys, joka pyrkii edistämään langattoman teollisuudenalan kasvua ja kehittymistä. Sen tavoitteena on helpottaa ihmisten arkea tarjoamalla helppokäyttöisiä ja innovatiivisia tuotteita ja ratkaisuja, kuten matkapuhelimia, kuvaviestintä-, peli- ja mediasovelluksia. Nokia tarjoaa laitteita, ratkaisuja ja palveluita sekä operaattoreille että yrityksille.

Lisätietoja lehdistölle:

Nokia, Networks