LIAM KENNY INCAPIN MATERIAALIJOHTAJAKSI

Incap-konsernin materiaalijohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi 1.10. alkaen on nimitetty Liam Kenny. Liam Kenny on syntynyt vuonna 1973 Irlannin Corkissa, jossa hän vuonna 1993 aloitti työskentelyn SCI Ireland Ltd:n palveluksessa.

Toimittuaan SCI:n materiaaliosastolla useissa eri tehtävissä Liam Kenny siirtyi vuonna 1999 SCI:n lähettämänä haltuunottokonsulttina Suomeen. Täällä hän työskenteli aluksi Ruskon tehtaan materiaalipäällikkönä vastaten hankinnoista ja materiaalisuunnittelusta. Vuodesta 2000 lähtien hän on toiminut Sanmina-SCI EMS Haukipudas Oy:ssä ensin materiaalipäällikkönä ja  nyt materiaalijohtajana vastuualueenaan muun muassa ostotoiminta, logistiikka, varastonhallinta ja huolinta.

"Olemme iloisia, että olemme saaneet Liam Kennyn vahvistamaan Incapin osaamista", toteaa Incapin toimitusjohtaja Juhani Hanninen. "Tehokas materiaalihallinta on elektroniikan sopimusvalmistuksessa olennainen menestystekijä, ja uskon, että meillä on vielä paljon saavutettavaa tällä osa-alueella. Liamin monipuolinen kokemus kansainvälisesti toimivan yrityksen materiaalihallinnassa hyödyttää Incapia varmasti monella tasolla."

INCAP OYJ