Fortis en Feyenoord lanceren online game

Via www.benjijdegrootstefeyenoordkenner.nl kan een speler zich registreren voor het spel. Hij krijgt dan drie radiofragmenten te horen die hij zo snel mogelijk moet zien thuis te brengen als afkomstig uit een bepaalde wedstrijd. De speler die alle vragen goed heeft en een speciale bonusvraag juist weet te beantwoorden maakt kans op mooie prijzen. Vervolgens kan de speler drie vrienden uitdagen het spel te spelen en ook hun kennis van de Feyenoord historie te testen. Zodra een van deze vrienden het spel heeft gespeeld wordt de uitdager in staat gesteld het spel te spelen met drie nieuwe radiofragmenten.

"Dit spel speelt perfect in op de emotie en betrokkenheid van de Feyenoord supporters. Iedereen vindt het immers mooi om de oude radiofragmenten nog eens te horen", zegt Feyenoord's commercieel manager Dick de Heus. "Daarnaast hopen we via dit spel de nog niet bij ons bekende Feyenoord supporters te bereiken, die wij in de toekomst graag op de hoogte willen houden van alle activiteiten die door en rondom hun club worden georganiseerd, zoals bijvoorbeeld dit leuke spel.

Het spel is de afgelopen dagen al meer dan 20.000 keer gespeeld. Aankomende weken zal het spel gepromoot worden via Radio Rijnmond, het AD en banering op diverse websites. Het concept van het spel is bedacht door Sponsor Unlimited; de visualisatie en technische realisatie is verzorgd door Advance.

Fortis is een internationale financiële dienstverlener op het gebied van bankieren en verzekeren. Wij bieden onze particuliere, zakelijke en institutionele klanten een breed pakket van producten en diensten via de eigen kanalen, in samenwerking met het verzekeringsintermediair en via andere distributiepartners.
Met een marktkapitalisatie van EUR 39 miljard (28/02/2006), behoort Fortis tot de twintig grootste financiële instellingen van Europa. Onze sterke solvabiliteit, onze aanwezigheid in 50 landen en de toewijding en het professionalisme van onze 57.000 medewerkers stellen ons in staat om mondiale kracht te combineren met lokale flexibiliteit, een combinatie die garant staat voor optimale dienstverlening. Meer informatie is beschikbaar op www.fortis.com

PDF versie persbericht