Telenor lanserer fastpris på telefoni

For første gang i Telenors mer enn 150 år lange historie lanserer selskapet fastpris på vanlig telefon, og for første gang tilbyr selskapet fastpris på bredbåndstelefon. I tillegg - og også for første gang - lanserer Telenor et mobilabonnement med ubegrenset antall ringeminutter helg og kveld inkludert i månedsprisen. Den siste nyheten fra Telenor er fastpris på fasttelefon også for småbedrifter.

For de nye abonnementene på fast- og bredbåndstelefoni er ubegrenset ringetid til fast- og bredbåndstelefoner inkludert. I tillegg følger en prisreduksjon på 20 prosent på utenlands- og mobilsamtaler for disse abonnementene.

"Vi er glade for å kunne presentere så mye godt innenfor alle former av telefoni. Gjennom disse betydelige produkt- og prisendringene lytter vi til kundene våre. De ønsker frihet til å velge, og pris er avgjørende for mange. Alle kan nå være sikre på at Telenor leverer rimelige abonnement - uansett hvilken telefoniløsning de velger," sier Berit Kjøll, direktør for Privatmarked i Telenor.

For ytterligere informasjon, vennligst kontakt:
Informasjonssjef Atle Lessum, Privatmarked i Telenor Nordic, tlf. +47 415 05 645

Nærmere om de nye abonnementene:

Nytt abonnement for fasttelefoni:
Telenors eksisterende Pluss-abonnement blir fastprisabonnement der du kan ringe så mye du vil til hjemmetelefoner i Norge for kr. 249,- pr. måned for analog og kr. 329,- for ISDN (månedsprisen økes kun med kr. 30,-).
Både minutt- og startprisen for samtaler til andre fast- og bredbåndstelefoner er nå kr. 0,-. I tillegg er 20 prosent lavere priser til mobil og utland inkludert i dette Pluss-abonnementet.
Dette er et tilbud til deg som allerede har fasttelefon, og som enkelt ønsker å redusere ringekostnadene og ha kontroll med dem.

Nye abonnement for bredbåndstelefoni:
Telenor lanserer de nye abonnementene Bredbåndstelefoni Pluss og Bredbåndstelefoni Mini.
Bredbåndstelefoni Pluss: Kr. 159,- pr. måned, fri bruk til fast- og bredbåndstelefoner og fri etablering (dersom du sier opp fasttelefonen, kommer linjetilgang kr. 60,- pr. måned i tillegg, i dag er linjetilgangen inkludert i fasttelefonprisen). Pluss er et abonnement som passer for deg som ringer mye i Norge, til utlandet og til mobil og som ønsker kontroll på kostnadene (f.eks. barnefamilier).

Med Bredbåndstelefoni Pluss kan du ringe så mye du vil til hjemmetelefoner i Norge alle dager når som helst på døgnet. Det er ingen startpris og ingen minuttpris på disse samtalene.

Dette gir forutsigbarhet, du slipper å tenke på tellerskritt, og vet hvor stor fakturaen blir.

Bredbåndstelefoni Mini:
Mest gunstig om du ringer lite. Koster ingenting å eie, og det er kostnadsfritt å ringe til andre med Bredbåndstelefoni fra Telenor. Passer for deg som ønsker å forsøke bredbåndstelefoni.

Nytt abonnement for mobiltelefoni:
Telenor FriTid er et mobilabonnement der kundene får et ubegrenset antall ringeminutter på kveld og helg inkludert i månedsprisen. FriTid er et supplement til Telenors Fri-portefølje av mobilabonnement med inkluderte minutter hver måned, og retter seg mot deg som ringer mye kveld og helg.
Minuttprisen for å ringe kveld og helg for samtaler i Telenors mobilnett og til alle fasttelefoner er kr. 0,-

Minuttprisen på kr. 0,- gjelder hver kveld fra kl 18-07 og hele helgen (også helligdager).
Dette abonnementet lønner seg for høyvolum-kunder som ringer mer enn 520 minutter i måneden, eller over 18 minutter pr. dag.
Minuttprisen til Telenors mobilnett inkluderer også tjenesteleverandører i Telenors mobilnett.

Nytt abonnement for småbedrifter:
Pluss er ett av de nye abonnementene i telefoniporteføljen for privatmarkedet som også er åpnet for salg til bedriftsmarkedet (samme pris).
Med det nye fastpris-abonnementet kan kunden velge et abonnement som er bedre tilpasset sitt forbruk. Kunden har full kontroll over kostnadene, samtidig som man har en telefoniløsning som er enkel, stabil og med høy kvalitet.
Pluss tilbys småbedrifter uten hussentral på analog og ISDN GT. Det koster ingenting å konvertere fra et annet abonnement så lenge man beholder sitt eksisterende ISDN/analoge oppsett, og man kan bytte så ofte man vil. Pluss-abonnementet har ingen bindingstid.