PÖYRYLLE KARTONKIKONEEN UUSINTAPROJEKTI YHDYSVALLOISSA

Pöyryn Metsäteollisuus-liiketoimintaryhmä on solminut sopimuksen chicagolaisen USG Corporationin kanssa Michiganissa sijaitsevan Otsegon tehtaan kartonkikoneen uusinnan suunnittelu- ja projektinjohtopalveluista. Palvelut toimitetaan vuoden 2007 aikana. Toimeksiannon arvo on noin 2,5 miljoonaa euroa.

Leveydeltään 4,5 m:n PM1-kartonkilinja uusitaan tuottamaan 160-205 g/m2 kipsilevylaineria. Pöyryn palvelut käsittävät suunnittelun valvonnan, rakenne- ja detaljisuunnittelupalvelut sekä aikataulutus- ja hankintapalvelut.

Toimeksianto on jatkoa USG:n ja Pöyryn yhteistyölle. Chicagolainen USG Corporation on korkealaatuisten rakennustuotteiden ja -järjestelmien valmistaja ja toimittaja ja Fortune 500 -listan yritys.

Pöyry on globaali energia-, metsäteollisuus- sekä infrastruktuuri- ja ympäristöaloihin keskittynyt konsultointi- ja suunnitteluyritys. Pöyryn vuotuinen liikevaihto on noin 600 miljoonaa euroa ja sen palveluksessa on 6000 asiantuntijaa.

PÖYRY OYJ

Satu Perälampi