Plussaa A-lehtien kestotilauksista

K-PLUS OY LEHDISTÖTIEDOTE 04.12.2006 KLO 10.00 1(1)

A-lehtien kaikkien lehtien kestotilauksista saa 1.1.2007 lähtien Plussa-pisteitä, kun yhteistyö Suomen laajimman kanta-asiakasjärjestelmän, K-ryhmän Plussan ja mediatalo A-lehdet Oy:n välillä käynnistyy. Plussan tavoitteena on uudella yhteistyöllä lisätä verkostonsa monipuolisuutta ja kortin käyttömahdollisuuksia.

A-lehdet Oy:n valikoimiin kuuluu 16 erilaista aikakauslehteä: Apu, ApuRistikot, ApuKrypto, Avotakka, Demi, Eeva, Jade, Kauneus & Terveys, Maku, Meidän Mökki, Meidän Talo, Soundi, Tuulilasi, Urheilulehti, ViherPiha ja Voi hyvin. Lisäksi Plussaa saa A-lehtien tytäryhtiö Image Kustannuksen lehdistä Image, Mondo, Muoto ja Viini-lehti. A-lehdet on vuodesta 1933 toiminut perheyritys, jonka palveluksessa työskentelee 515 ihmistä.

Yhteistyön myötä myös Pirkka-julkaisuperheen kustannussopimus siirtyy vuoden vaihteesta A-lehtien tytäryhtiö Dialogi. Dialogi on erikoistunut asiakaslehtien tuottamiseen.
A-lehdet-konsernin liikevaihto vuonna 2005 oli 90,3 miljoonaa euroa. A-lehdet-konsernin muodostavat A-lehdet Oy, Markkinointiviestintä Dialogi Oy, Image Funk Oy ja Image Kustannus Oy.

Plussa-kortti on jo noin 3,4 miljoonalla suomalaisella melkein 1,8 miljoonassa taloudessa, ja Plussa-kortin käyttöpaikkoja on lähes 3 000. K-ryhmän kauppojen lisäksi 40 Plussa-yhteistyökumppanin joukkoon kuuluvat mm. Scandic Hotels, Neste, Sonera, Helsingin Energia, Europcar, Finnkino, sekä yli 50 ravintolaa ympäri Suomen. Vuosittain Plussa-korttia näytetään kassoilla noin 200 miljoonan oston yhteydessä.

Lisätietoja
K-Plus Oy: toimitusjohtaja Pasi Mäkinen, puh. 01053 37100, pasi.makinen@kesko.fi ja asiakkuusjohtaja Tuulikki Markkula, puh. 01053 37170, tuulikki.markkula@kesko.fi
A-lehdet Oy: lehtien markkinoinnin ja myynnin johtaja Pirjo Nurmilaukas,
puh. (09) 759 6265, pirjo.nurmilaukas@a-lehdet.fi