Plussaa K-maatalous-ketjun kaupoista

MAATALOUSKESKO OY LEHDISTÖTIEDOTE 17.01.2007 KLO 10.00

K-maatalous-ketju on liittynyt mukaan K-Plussa-kanta-asiakasjärjestelmään vuoden 2007 alusta. Suomen laajimman kanta-asiakasjärjestelmän avulla K-maatalous-ketju pystyy tarjoamaan kanta-asiakkailleen aiempaa parempia ostoetuja. K-Plussa-kortin käyttö K-maatalous-ketjun kaupoissa monipuolistaa ja laajentaa kortin käyttömahdollisuuksia.

K-Plussa-järjestelmä tulee näkymään asiakkaille K-maatalous-ketjun ketjutasoisina ja kauppakohtaisina K-Plussa-tarjouksina. Lisäksi asiakas saa K-Plussa-peruspisteitä myymälästä ja myymälän varastosta tehdyistä käteisostoista.

K-maatalous-ketjun kauppoja on 99 ja verkosto kattaa koko Suomen. K-maatalous-ketjun kaupoista 46 kuuluu myös Rautia-rautakauppaketjuun ja kaksi K-rauta-ketjuun. K-maatalous-ketjun siirtyminen K-Plussa-järjestelmään selkeyttää asiakkaan asiointia kahteen ketjuun kuuluvissa kaupoissa.

K-Plussa-kortti on jo noin 3,4 miljoonalla suomalaisella ja melkein 1,8 miljoonassa taloudessa. K-Plussa-kortin käyttöpaikkoja on lähes 3 000. K-ryhmän kauppojen lisäksi 40 Plussa-yhteistyökumppanin joukkoon kuuluvat mm. Scandic, Neste, Sonera, Helsingin Energia, Europcar, Finnkino, sekä yli 50 ravintolaa ympäri Suomen. Vuosittain K-Plussa-korttia näytetään kassoilla noin 200 miljoonan oston yhteydessä.

Lisätietoja antavat:

K-Plus Oy
Pasi Mäkinen, toimitusjohtaja, puh. 01053 37100, pasi.makinen@kesko.fi
Tuulikki Markkula, asiakkuusjohtaja, puh. 01053 37170, tuulikki.markkula@kesko.fi

Maatalouskesko Oy
Kimmo Vilppula, varatoimitusjohtaja puh. 01053 20550, kimmo.vilppula@kesko.fi