VV-Auto hankkii asiakkuudenhallintajärjestelmän Infor Global Solutionsilta

VV-Auto Group Oy jatkaa strategiansa mukaisesti voimakasta panostustaan asiakkuudenhallinnan kehittämiseen. Tähän liittyen yhtiö hankkii CRM-järjestelmän Infor Global Solutionsilta.

Yhtiö toimittaa asiakkailleen liiketoimintakohtaisia sovelluksia. Sillä on toimistoja Suomi mukaan lukien yli100 maassa. Infor Global Solutions työllistää yli 8 100 työntekijää ja yhtiöllä on yli 70 000 asiakasta. Lisätietoja osoitteesta www.infor.com.

Valittu Infor CRM Epiphany -järjestelmä sisältää tehokkaat ja nykyaikaiset asiakkuudenhallinnan työkalut. Järjestelmällä tehdyt toteutukset ovat voittaneet Gartner CRM Excellence Awardin kahdeksan kertaa peräkkäin seitsemän vuoden aikana.

Järjestelmä palvelee Volkswagen-henkilö- ja hyötyautojen sekä Audin maahantuontia, jälleenmyyntiä ja jälkimarkkinointia. Järjestelmä rakennetaan koko verkoston tarpeisiin ja otetaan käyttöön vaiheittain vuoden 2008 alussa. Hankittujen kokemusten perusteella järjestelmä on tarkoitus ottaa käyttöön koko jälleenmyyjäverkostossa vuosina 2008 ja 2009.

VV-Auto on kuluvan vuoden aikana panostanut voimakkaasti myös Plussa-kanta-asiakasmarkkinoinnin hyödyntämiseen ja autokaupan palvelutuotteiden kehittämiseen. Uusina palvelutuotteina toukokuussa otettiin VV-Auton omissa autotaloissa käyttöön Plussa-rahoitus, Plussa-leasing ja Plussa-vakuutus.

Lisätietoja antaa:
Johtaja Ilkka Nissi, Liiketoiminnan kehitys, VV-Auto Group Oy, puh. 09 7583 224

VV-Auto-konserni tuo maahan Volkswagen-, Audi- ja Seat-henkilöautoja sekä Volkswagen-hyötyautoja. VV-Auto harjoittaa myös autojen vähittäiskauppaa ja tarjoaa jälkimarkkinointipalveluja.

Kesko (www.kesko.fi) on vähittäiskaupan osaaja, joka tuo kauppojensa kautta elämisen laatua kuluttajien jokaiseen päivään tarjoamalla arvostettuja tuotteita ja palveluita kilpailukykyiseen hintaan. Kesko toimii Pohjoismaissa, Baltiassa ja Venäjällä.

Infor Global Solutions on maailman suurimpia ohjelmistotoimittajia. Sen liikevaihto vuonna 2006 oli 2,2 miljardia USD ja sillä on toimistoja Suomi mukaan lukien yli100 maassa. Infor Global Solutions työllistää yli 8 100 työntekijää ja sillä on yli 70 000 asiakasta.