GC RIEBER SHIPPING AVHOLDER KAPITALMARKEDSDAG 4. JUNI 2008

GC Rieber Shipping arrangerer kapitalmarkedsdag for investorer, analytikere og finansielle samarbeidspartnere onsdag 4. juni 2008 fra kl. 1300-1630 med etterfølgende sosialt arrangement.

Kapitalmarkedsdagen vil bli holdt i Skipsbyggerhallen, Solheimsgaten 11, Bergen. GC Rieber Shippings ledelse vil være tilstede og gi oppdateringer på alle forretningsområder. Ledelsen og styreleder vil også være tilgjengelig for spørsmål gjennom hele dagen.

Et detaljert program med tema og foredragsholdere forventes å være klart i midten av mai. Gjennom programmet ønsker selskapet å kommunisere hvordan GC Rieber Shipping skal benytte sin finansielle kapasitet til å videreutvikle selskapets aktiviteter knyttet til offshore subsea og andre forretningsmuligheter knyttet til leting og utvinning av petroleumsforekomster, inkludert i Russland og i andre arktiske omgivelser.

Programmet avsluttes med middag på Cornelius Restaurant. Selskapet vil besørge transport med båt til restauranten, som ligger på en holme utenfor Bergen. I etterkant av middagen (kl 21:00) vil det bli besørget transport tilbake til Bergen, samt til Flesland kai for de som skal videre med fly samme kveld.

Dersom du ønsker å delta på kapitalmarkedsdagen, ber vi om at påmelding med angivelse av navn, e-mailadresse/telefonnummer og hvem du representerer sendes innen 20. mai til Crux Kommunikasjon ved Lars Jørgen Ytrehus på e-mailadresse: lars.ytrehus@crux.no

Kapitalmarkedsdag