Korreksjon av dato - Underlagsmateriale for ekstraordinær generalforsamling

Det er kalt inn til en ekstraordinært generalforsamling 8. juni 2009. Vennligst finn vedlagt underlagsmateriale for dette møtet. Mer informasjon er også tilgjengelig på www.akersolutions.com

SLUTT

For mer informasjon, vennligst kontakt:
Media:
Jannik Lindbæk, Informasjonsdirektør, Aker Solutions ASA. Tel: +47 67 51 30 36, Mob: +47 977 55 622

Investor relations:
Lasse Torkildsen, Senior Vice President IR, Aker Solutions ASA, Tel: +47 67 51 30 39, Mob: +47 911 37 194

Innkjøp:
For mer informasjon om innkjøp og potensielle underleverandører til dette prosjektet, vennligst kontakt BA Global Sourcing Champion, telefon nr. finnes her: http://enet.akersolutions.com/enet/Projects/GXX/Organisation/GxxOrganisationChart.htm.

Aker Solutions ASA, er gjennom datterselskaper og tilknyttede selskaper («Aker Solutions»), en ledende global leverandør av ingeniørtjenester og fabrikasjon, teknologiprodukter og totalløsninger. Virksomheten i Aker Solutions omfatter en rekke bransjer, inkludert olje- og gassproduksjon, raffinering, kjemiindustri, gruveindustri, metallforedling og kraft. Virksomhetene i konsernet benytter Aker Solutions som et felles varemerke.

Aker Solutions har en samlet årsomsetning på omlag 58 milliarder norske kroner og sysselsetter cirka 23 000 ansatte i rundt 30 land.

Aker Solutions inngår i Aker (www.akerasa.com), en gruppe selskaper som har fokus på energi, maritim industri og marine ressurser. Alle Aker-selskapene deler et felles verdigrunnlag og har lange tradisjoner for industriell utvikling. Aker ASA eier 40,27 prosent av aksjene i Aker Solutions og tar en aktiv rolle i å utvikle sine interesser.

Denne pressemeldingen kan inneholde informasjon eller uttalelser om fremtiden og er underlagt vår disclaimer, vennligst se våre web-sider www.akersolutions.com.

Underlagsmateriale for ekstraordinær generalforsamling