Nye prospekter i Investeringsforeningen Nordea Invest

Investeringsforeningen Nordea Invest har den 10. januar 2011 offentliggjort nye prospekter for ex udbytte-afdelingerne Mellemlange obligationer, Lange obligationer, Virksomhedsobligationer og Fonde.

Prospekterne for disse afdelinger kan downloades fra foreningens hjemmeside www.nordeainvest.dk eller rekvireres ved henvendelse til foreningen.

Udbytter i oprindelige fondskoder
Der udbetales udbytte for de fire oprindelige afdelinger umiddelbart efter den ordinære generalforsamling tirsdag den 29. marts 2011. Udbytterne, der fremgår af nedenstående skema, er eksklusive eventuelle a conto udbytter udbetalt i september 2010. De samlede udbytter bliver indstillet til endelig godkendelse på generalforsamlingen.

Investeringsforeningen Nordea Invest     Personbeskatning

Afdeling
Udlodning i alt, kr. pr. andel Heraf a conto udlodning, kr. pr. andel Rest-udlodning,kr. pr. andel Kapital-indkomst, kr. pr. andel Aktie-indkomst, kr. pr. andel Skattefri, kr. pr. andel
Mellemlange obligationer
(DK0015168686)
9,25 2,75 6,50 6,31 0,01 2,93
Virksomhedsobligationer
(DK0016015399)
5,75 0,00 5,75 5,75 0,00 0,00
Fonde
(DK0060145183)
5,50 1,75 3,75 3,43 0,00 2,07
Lange obligationer
(DK0060187342)
3,00 0,00 3,00 3,00 0,00 0,00

Eventuelle henvendelser vedrørende ex udbytte-afdelingerne og udbytter kan rettes til Nordea Invest på telefon 33 36 06 00.

Nordea Invest

Tom Holflod