Referat fra generalforsamling i SCF Technologies A/S

Meddelelse nr. 8/2011
29. april 2011

Forløb af generalforsamling i SCF Technologies A/S

SCF Technologies A/S har i dag d. 29. april holdt ordinær generalforsamling, hvor følgende blev besluttet:

1. Formandens beretning blev taget til efterretning
  2. Årsrapport 2010 blev godkendt.
  3. Bestyrelsens forslag om overførsel af hele årets underskud på kr. 59,9 mio. til næste år blev godkendt.
  4. De generalforsamlingsvalgte bestyrelsesmedlemmer N.E. Nielsen, Per Skovgaard Jespersen, Anne Birgitte Lundholt, Louis-Francois Pau og Arne W. Schmidt blev genvalgt.
  5. Grant Thornton Statsautoriseret Revisionsaktieselskab blev genvalgt.
  6. Bestyrelsens forslag til ændring af vedtægterne blev godkendt.

På et bestyrelsesmøde umiddelbart efter generalforsamlingen konstituerede bestyrelsen sig med N.E. Nielsen som formand. Sammensætningen af bestyrelsen er herefter som følger:

N.E. Nielsen
Per Skovgaard Jespersen
Anne Birgitte Lundholt
Louis-Francois Pau
Arne W. Schmidt

København, den 29. april 2011

Ulrik Jensen
Adm. direktør

Kontakt:

Adm. direktør Ulrik Jensen, tlf. 30 36 00 90.
 www.scf-technologies.com

Denne meddelelse kan indeholde fremadrettede udsagn. Såfremt dette er tilfældet vedrører disse udsagn ledelsens forventninger, overbevisninger, intentioner og strategier vedrørende fremtiden pr. denne dato. Udsagnene kan identificeres ved brugen af ord som ”forventer”, ”vurderer”, ”skønner”, ”venter”, ”agter”, ”kan”, ”planlægger”, ”forudser”, ”bør”, ”søger” og tilsvarende udtryk. De fremadrettede udsagn afspejler ledelsens nuværende synspunkter og antagelser med hensyn til fremtidige begivenheder og er dermed behæftet med betydelige risici og usikkerheder. De faktiske og fremtidige resultater og udviklingen kan afvige væsentligt fra, hvad der er angivet i disse udsagn. Bortset fra eventuelle oplysninger, som SCF efter dansk ret er forpligtet til at offentliggøre, agter SCF ikke og påtager sig ikke nogen forpligtelse til at opdatere de fremadrettede udsagn i denne meddelelse.

SCF Technologies er en dansk-baseret virksomhed, der har udviklet forskellige patenterede teknologier indenfor cleantech og nanoteknologi. Selskabet blev stiftet i 2003. Dets aktier er optaget til handel og officiel notering på NASDAQ OMX Copenhagen.

SCF meddelelse 8 2011 forlb af generalforsamling.pdf