Agenda og forløb af ordinær generalforsamling i Blue Vision A/S fredag den 29. april 2011, kl. 9.00 hos Accura Advokatpartnerselskab, Tuborg Boulevard 1, 2900 Hellerup.

Dato: 29. april 2011

Årets meddelelse nr.: 13

1. Præsentation af dirigent

Advokat Karsten Pedersen fra Accura Advokatpartnerselskab blev præsenteret og valgt som dirigent.

Dirigenten konstaterede, at 95,7 % af selskabskapitalen var repræsenteret på generalforsamlingen, svarende til 725.247 aktier og 725.247 stemmer, samt at generalforsamlingen var lovligt indvarslet og beslutningsdygtig i henhold til dagsordenen.

1. Bestyrelsens beretning om selskabets virksomhed i det forløbne år

Bestyrelsesformand Jørgen Glistrup berettede om selskabets virksomhed i det forløbne år.

Bestyrelsesformandens beretning blev taget til efterretning.

1. Fremlæggelse af revideret årsrapport til godkendelse, meddelelse af decharge for bestyrelse og direktion og fastsættelse af bestyrelsens honorar for 2011

Administrerende direktør Vilhelm Boas fremlagde den reviderede årsrapport til godkendelse.

Årets resultat for 2010 udgjorde DKK -1.415.000 mod DKK -12.036.000 i 2009.

I forbindelse med generalforsamlingens behandling af årsrapporten foreslog bestyrelsesformanden, at bestyrelsesmedlemmernes honorarer for 2011 skulle være DKK 110.000. Formanden skulle dog modtage DKK 275.000.

Derudover stillede bestyrelsesformanden forslag om at meddele decharge til selskabets ledelse for regnskabsåret 2010.

Dirigenten gik herefter videre til beslutningsdelen og godkendelsen af årsrapporten. I den forbindelse redegjorde dirigenten for de ændrede regler i den nye selskabslov om afvikling af generalforsamlinger, herunder reglerne i selskabslovens § 101 om, hvad aktionærerne kunne kræve med hensyn til godtgørelse af, hvordan resultatet af afstemninger var forløbet, samt mulighederne for at gå frem efter de hidtidige principper, hvis ingen aktionærer gjorde indsigelse. Da der ikke var nogen indsigelser, lagde dirigenten til grund, at generalforsamlingen kunne gennemføres på traditionel vis, for så vidt angår alle beslutninger.

Dirigenten konstaterede herefter, at årsrapporten var godkendt, at der var meddelt decharge til bestyrelsen og direktionen samt at generalforsamlingen havde godkendt bestyrelsens forslag til bestyrelseshonorarer for regnskabsåret 2011.

1. Vedtagelse af fordeling af overskud eller underskud efter forslag fra bestyrelsen

Generalforsamlingen besluttede at godkende bestyrelsens forslag om at overføre årets resultat til næste regnskabsår.

5.     Valg af bestyrelse

Bestyrelsen foreslog genvalg af Jørgen Glistrup, Frederik Steen Westenholz, Thomas Hénin Falk-Rønne og Martin Blædel samt nyvalg af Henrik Faber Andersen og Lars Fogh.

Forud for valget fremlagde dirigenten i overensstemmelse med selskabslovens § 120, stk. 3, en oversigt over de opstillede kandidaters ledelseshverv i andre erhvervsdrivende virksomheder.

Generalforsamlingen besluttede at godkende bestyrelsens forslag.

Bestyrelsen består herefter af følgende generalforsamlingsvalgte medlemmer: Jørgen Glistrup, Frederik Steen Westenholz, Thomas Hénin Falk-Rønne, Martin Blædel, Henrik Faber Andersen og Lars Fogh.

6.     Valg af revisor

Bestyrelen foreslog genvalg af KPMG Statsautoriseret Revisionspartnerselskab.

Generalforsamlingen besluttede at godkende bestyrelsens forslag om at genvælge KPMG Statsautoriseret Revisionspartnerselskab.

7.     Bemyndigelse til opkøb af egne aktier

Dirigenten fremlagde bestyrelsens forslag om, indtil den 28. april 2016, at bemyndige bestyrelsen til at lade selskabet erhverve egne aktier indenfor en samlet pålydende værdi af i alt 10 % af selskabets til enhver tid værende aktiekapital, jf. selskabslovens § 198. Købsprisen må, ved bestyrelsens udnyttelse af bemyndigelse, ikke afvige mere end 10 % fra den på erhvervelsestidspunktet noterede kurs for aktierne på Nasdaq OMX Copenhagen.

Generalforsamlingen besluttede at godkende bestyrelsens forslag.

8.     Eventuelle forslag fra aktionærer og bestyrelse

Der forelå intet til behandling under dette punkt.

1. Vedtægtsændringer

Dirigenten fremlagde bestyrelsens forslag til vedtægtsændringer.

Generalforsamlingen besluttede at godkende bestyrelsens forslag, hvorved der skete følgende ændringer i selskabets vedtægter:

1:       § 3, stk. 6 ændres til: "Aktionærer skal give meddelelse til selskabet om større aktiebesiddelser og ændringer i sådanne besiddelser, jf. selskabsloven § 55. Meddelelsen skal gives hurtigst muligt, jf. værdipapirhandelslovens § 29 og senest to handelsdage efter én af grænserne i selskabslovens § 55 nås eller ikke længere er nået."

2:         I § 6, stk. 1 slettes litra f.

3:       § 8, stk. 4 ændres til: "Aktionæren kan møde personligt eller ved fuldmægtig og kan møde sammen med en rådgiver. Stemmeret kan udøves i henhold til fuldmagt. Såfremt der gives fuldmagt til andre end selskabets ledelse, er det en forudsætning, at enten aktionæren eller fuldmægtigen har indløst adgangskort. Fuldmægtigen skal i forbindelse med eventuel rekvirering af adgangskort og ved adgangskontrollen i forbindelse med generalforsamlingen forevise skriftlig og dateret fuldmagt. Der gælder ingen tidsmæssige eller andre begrænsninger for fuldmagter, bortset fra fuldmagter til selskabets ledelse, der ikke kan gives for en længere periode end 12 måneder, og som kun kan gives til en bestemt generalforsamling med en på forhånd kendt dagsorden."

4:       § 9, stk. 2 ændres til: "Til vedtagelse af beslutninger om ændring af selskabets vedtægter eller om selskabets opløsning kræves – for så vidt der ikke ifølge selskabsloven gælder krav om en større majoritet eller enstemmighed – at beslutningen vedtages med mindst 2/3 såvel af de afgivne stemmer som af den på generalforsamlingen repræsenterede aktiekapital."

10. Eventuelt

Der forelå intet til behandling under dette punkt.

-----oo0oo-----

Generalforsamlingen bemyndigede dirigenten, med fuld ret til videredelegation, til at foretage anmeldelse af de vedtagne beslutninger til Erhvervs- og Selskabsstyrelsen og i den forbindelse at foretage de ændringer herunder rettelser og berigtigelser i de udarbejdede dokumenter, som måtte blive krævet af styrelsen som betingelse for registrering.

Generalforsamlingen hævet.

Som dirigent:

Karsten Pedersen

Alle henvendelser vedrørende ovenstående bedes venligst rettet til undertegnede på telefon +45 23 90 12 00 eller per e-mail jg@blue-vision.dk.

Blue Vision A/S

På bestyrelsens vegne