SKAKO Concrete A/S sælger betonblandeanlæg til større svensk elementproducent

Faaborg, 2 May 2019
                                                                                       Company announcement No. 6/2019

SKAKO Concrete A/S sælger betonblandeanlæg til større svensk elementproducent

SKAKO Concrete A/S har indgået kontrakt på omkring 10 millioner kroner med en af Sveriges førende elementproducenter. Kontrakten omfatter en komplet anlægsleverance indeholdende transportbånd, rækkesilo og blandeanlæg med Atlantis 3000 blander og SKAKOMAT 600 proceskontrol.

Står stadig stærkt i Sverige
”Det er med stor tilfredshed at vi har indgået kontrakt med denne Svenske elementproducent. Det er første gang SKAKO Concrete A/S leverer til denne kunde og det viser, at vores position som førende leverandør af højkvalitets-betonanlæg fortsat styrkes på det skandinaviske marked. Hjertet i blanderanlægget er vores AM3000 blander, der er forudsætning for at indfri de høje krav til blandekvaliteten”, udtaler Søren Pedersen, administrerende direktør i SKAKO Concrete A/S.

Ordren vil indgå i omsætning og indtjening i 2019 og 2020.

SKAKO A/S

Jens Wittrup Willumsen