Norsk Hydro: Invitasjon - Hydros resultat for fjerde kvartal 2023

Hydros resultat for fjerde kvartal 2023 blir offentliggjort 14. februar 2024 kl. 07.00 CET (01.00 AM EST, 06.00 GMT). Hydros årsrapport 2023 blir offentliggjort kl. 08.00 CET (02.00 EST, 07.00 GMT) samme dag. Kvartalsrapporten, presentasjonsmaterialet og årsrapporten blir gjort tilgjengelig på Hydro.com samtidig med offentliggjøring.

Konserndirektør for økonomi og finans Pål Kildemo vil presentere resultatet på engelsk via webcast kl. 08.30 CET samme dag. Det er mulig å stille spørsmål direkte etter presentasjonen. Det vil ikke være noen fysisk presentasjon eller pressekonferanse.

For å delta på konferansen og stille spørsmål, vennligst registrer deg på denne webcastsiden med dine kontaktdetaljer. Etter registrering vil du motta en e-post som bekrefter din påmelding.

Webcasten holdes på en plattform levert av Livestorm. For ordens skyld anbefales det at du på forhånd undersøker om ditt selskap har noen restriksjoner for bruk av denne plattformen.

Investorkontakt:
Martine Rambøl Hagen